Re:Re: RPM

Home Forums Kolesarske runde RPM Re:Re: RPM

#29433
PantaniPantani
Member

@majkl wrote:

Ja pa tko kot je ozzy dejal – mal obrazloži kva ta RPM pomeni – jest sem iz iste vasi kot on 😆

Mal poglejte ažuriran seznam, če bo možnost spravim tudi tiste ‘rezerve’ v petek 22.01. Puti, če nam bo ok, se bomo zmenil za največ enga naprej, pa potem spet in spet .. če bo ok, gremo probat zdej.

Evo samo za Godešane pa še opis:

RPM predstavlja indoor kolesarski program, namenjen razvoju kardiovaskularne (srčno-žilne) zmogljivosti. S porabo vse do 800 kalorij v 45 minutah, se RPM uvršča v sam vrh povpraševanja pri vseh, ki si želijo zmanjšati količino odvečne maščobe.
RPM, vsem privržencem programa poznan tudi kot rock koncert na kolesih, sestoji iz najboljših kolesarskih koreografij in najboljših skladb. Zagotavlja hitro napredovanje v splošni vzdržljivosti in moči spodnjega dela telesa.
RPM je primeren tako za moške, kot za ženske, mlade in stare, vrhunske športnike ter začetnike.

Vsake tri mesece Les Mills izda novo RPM vadbo, s svežo koreografijo in glasbo.

UČINKI RPM-a

RPM bo znatno izboljšal vaše srčno-žilno zdravje, ne glede na vašo telesno pripravljenost.
RPM je izredno učinkovit pri trošenju kalorij, saj omogoča porabo vse tja do 900 kalorij v samo 45 minutah. RPM stimulira mnoge enrgijske in živčno-mišične sisteme, ter na ta način zagotavlja širok spekter kardio-vaskularnih, mišično vzdržljivostnih ter energijsko potrošnih pozitivnih učinkov.

Kot izredno atletsko obarvan trening, RPM izzove vadečega z različnimi tereni (vzponi, spusti, mešen teren,…), z različnim številom obratov in različnimi položaji kolesarjenja. Preprostost in zmožnost kontroliranja lastnega tempa, dovoljuje udeležbo vsakemu posamezniku. Tako lahko res vsak doseže svoje cilje in uživa v občutenju uspeha po vsaki vadbi.
# Izredno hitro in učinkovito troši kalorije in kuri maščobo – do 900 kalorij v 45 minutah.
# Znatno poveča kardio vzdržljivost in VO2 kapaciteto.
# Izboljša moč in vzdržljivost spodnjega dela telesa.
# Tonizira in oblikuje vse večje mišične skupine spodnjega dela telesa,
# Je samoprilagodljiv – vsak se lahko udeleži RPM-a in užije učinke odlične vadbe, od kolesarja začetnika, do profesionalnega triatlonca.