Cestno-prometna ‘varnost’

Home Forums Kolesarske runde Cestno-prometna ‘varnost’

  • This topic is empty.
Viewing 1 post (of 1 total)
  • Author
    Posts
  • #28649
    putimir
    Participant

    Povzeto s foruma http://www.bicikel.com:

    Objavljeno: 23.03.2011 ob 21:54
    Danes se je 10 policajev v uniformah in dva v civilu, vsi skupaj s tremi avtomobili, ukvarjalo cca 1 uro s cca 30 kolesarji jih identificiralo, preko računalnika preverjalo identifikacijo in pisalo plačilne naloge za 160 evrov. Kraj, tik pred vhodom v Litijo, parkirišče na desni strani ceste (v smeri proti Litiji), ura cca 15:50.

    Skoraj vso to uro, ko se je policija ukvarjala na parkirišču s kolesarji je po cesti vozila nepregledna, neprekinjena kolona avtomobilov s hitrostjo cca med, 15 do 25 km/h.
    Njih ni nihče kaznoval, ker so vozili v nepregledni koloni in v bistvu zavirali promet.

    Sklep:
    Kolesarji niso enakovredni udeleženci v prometu tudi če vozijo hitreje od avtomobilistov.
    Kolona dolga cca 10-15 m v kateri se vozi cca 15 kolesarjev s hitrostjo med 37 in 43 km/h se obravnava kot kaznivo dejanje,
    300 m dolga kolona avtomobilistov, ki vozi manj kot 30 km/h pa se tolerira.

    Kdo je koga oviral?

    Ali kolesarji, ki so vozili med cca 37 in 43 km/h, avtomobiliste?

    … ali avtomobilisti, ki so se plazili po cesti v nepregledni koloni kolesarje (so se pač množično vračali iz službe).

    A je sploh kako upanje, da bi ta država kdaj funkcionirala?

    Namreč na zgornje se navezuje tole spodaj:

    Primer:

    Uklon ilni zapor:

    Slovenija je draga država zato, ker ravna neumno.

    Ena izmed večjih neumnosti je uklonilni zapor – simbol sposobnosti naše države zganjati represijo nad ljudmi, ne pa tudi zagotoviti plačilne discipline. Če pozabite ali tako kot te dni obrtniki ne želite prostovoljno plačati državi kakšnega računa se vam lahko zgodi, da boste za vsakih 40 evrov preživeli noč v zaporu.

    Če je možno razumeti željo države, da izterja tisto za kar politiki verjamejo, da ji pripada; ni mogoče razumeti neoptimalnega načina, na katerega se ministrstvi Kresalove in Zalarja tega lotevata.

    Sodno ugotovljeno terjatev bi, denimo, lahko pripisali k davkom in jo zaračunali z naslednjo dohodnino. Tako bi se vključila med ukrepe ob neplačevanju dohodnine. Namesto tega vzdržujemo paralelni aparat za izterjevo nekaj deset evrov.

    (Uklonilnemu zaporu se je mogoče izogniti tudi s takojšnjim plačilom kazni)

    Namesto tega raje pošljejo službeno vozilo z dvema policistoma in prekrškarjem v osrednjo Slovenijo. Policija prekrškarja odloži v uklonilnem zaporu, kjer pa ni priložnosti poplačila kazni. Tako prekrškarju ne preostane drugega, kot da prenoči na stroške davkoplačevalk in davkoplačevalcev .

    Če se to zgodi ob petkih zvečer, ko ljudje odhajajo na dopust. In če je prekrškar dolžen več kot štirideset evrov lahko ostane v uklonilnem zaporu čez vikend, saj državni organi ne poznajo e-bančništva. Banke in pošte pa so čez vikend zaprte. In tako državi spet ne more znižati stroškov, ampak lahko le povzroča nove.

    Toda, ko je prekrškar odsedel kazen s tem ni poplačal dolga; hkrati pa ne more dvakrat v zapor zaradi istega prekrška. Tako državi ne preostane drugega, kot da za izterjavo uporabi učinkovitejše mehanizme t.j. tiste, ki bi jih lahko uporabila že na začetku. Pošlje kakih deset ljudi v treh avtomobilih k prekrškarju na dom za izterjavo.

    Končni rezultat vsega tega je, da postopki v zvezi z uklonilnim zaporom, če verjamemo slovenskim raziskavam stanejo enajstkrat več, kot znaša prihodek države iz tega naslova.

    S komunisti na čelu ta država nima dobre bodočnosti!

    VEČ:
    http://www.bicikel.com/forum/?thread_id=3157&p=149

    P.S. se je pa kr parkrat pohvalil, da ‘so bili kolona, je vozila med. cca 37 in 43 km/h’ 😆 🙄

Viewing 1 post (of 1 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.