2. OBČNI ZBOR ŠD KOLOKA

Home Forums Splošno 2. OBČNI ZBOR ŠD KOLOKA

  • This topic is empty.
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    Posts
  • #28613
    uros
    Participant

    Vabljeni v četrtek, 17.02.2011 ob 19. uri, v gasilski dom Trata na 2. OBČNI ZBOR ŠD KOLOKA. Pričakujemo udeležbo v čim večjem številu, da bi skupaj z vašimi idejami, mnenji in predlogi postali v letu 2011 še boljši in močnejši!!!

    DNEVNI RED:

    #30417
    uros
    Participant

    ZAPISNIK 2. OBČNEGA ZBORA ŠD KOLOKA,
    ki je bil 17.02.2011 ob 19. uri v Škofji Loki,
    v prostorih gasilskega društva Trata

    Seje občnega zbora društva se je udeležilo 29 članov. Občni zbor je vodil predsednik g. Ožbej Križnar, ki je je na začetku pozdravil vse prisotne člane, se jim zahvalil za uspešno sodelovanje v pretekli sezoni in zaželel , da v prihajajoči sezoni postanemo še močnejši in uspešnejši. Pohvala je šla tudi našima glavnima sponzorjema Pavletu Pečelinu – Avtobusni prevozi PEČELIN ter Branetu Kalanu – KLIMA KALAN, ki sta nam s finančno pomočjo pripomogla k razvoju kluba. Nato je predsednik predlagal sledeči dnevni red:

    1. Finančno poročilo – Bilanca za leto 2010

    2. Organizacija v letu 2011:

    • Določitev tajnika (pobiranje članarine, pristopnih izjav in vodenje spiska članov)
    • Določitev osebe za izvedbo in nakup opreme (dresi, majice, …)
    • Določitev oseb za organizacijo in vodenje rund (4. člani)
    • Določitev oseb za izdelavo in ažuriranje spletne strani (2.člana)
    • Določitev oseb za organizacijo piknikov in prireditev v društvu (2.člana)

    3. Organizacija rund:

    • Kako bodo potekale (ogrevanje, ravnine, klanci,razpeljevanje…)
    • Kako se bomo vozili po cesti (menjave na cesti – za nove člane)
    • Spremljanje tekočega dogajanja (kdaj in kje se pričnejo)
    • Ali na rundo ali sam (proti koncu sezone)
    • Varnost (obvezno nošenje čelade)

    4. Aktivnosti v letu 2011

    • Priprave (Dalmacija,…)
    • Tekme (Franja, Vršič…)
    • Izleti (Brijoni, Dolomiti, Pag,…)
    • Pikniki
    • Na prireditve v največjem številu

    5. Razno

    Občni zbor je s soglasno potrditvijo sprejel predlagani dnevni red.

    1 . Finančno poročilo – Bilanca za leto 2010

    Predsednik ŠD KOLOKE Ožbej Križnar je predstavil bilaco poslovanja za leto 2010. Poročilo je shranjeno v pisni obliki in je na voljo in v vpogled vsem članom kluba. Iz poročila je razvidno, da smo v preteklem letu vse stroške pokrili s prihodki tako da smo leto zaključili s pozitivno ničlo.

    2. Organizacija kluba v letu 2011

    2.1 Potrditev predsednika, podpredsednika, tajnika

    Z glasovanjem prisotnih članov so se potrjevala mesta predsednika, podpredsednika in tajnika kluba. Kandidat za predsednika kluba je bil že dosedanji g. Ožbej Križnar, ravno tako za mesto podpredsednika kluba g. Luka Frelih.
    Izidor Prevodnik je bil predlagan za tajnika, in s tem prevzem naslednjih funkcije: pobiranje članarine, pristopnih izjav in vodenje spiska članov.

    Sklep 1: ŠD KOLOKA je za leto 2011 soglasno potrdila predsednika g. Ožbeja Križnarja, podpredsednika g. Luka Freliha in tajnika g. Izidorja Prevodnika.

    2.2 Potrditev osebe za izvedbo in nakup opreme (dresi, majice, …)

    Za izvedbo in nakup opreme za leto 2011 je bil predlagan Boris Guzelj. Kljub njegovi odsotnosti na občnem zboru smo izvedli glasovanje za njegovo funkcijo, o kateri naj bi se predhodno že dogovorila s predsednikom kluba.

    Sklep 2: Boris Guzelj je bil soglasno potrjen za izvedbo in nakup opreme.

    2.3 Določitev oseb za izdelavo in ažuriranje spletne strani

    Za izdelavo spletne strani ŠD KOLOKA sta bila predlagana Ožbej Križnar in Uroš Selak.
    Tehnično pomoč pri spletni strani naj bi opravljal Jure Peternelj

    Sklep 3: Člani občnega zbora so soglasno potrdili predlagane osebe za izdelavo spletne strani

    2.4 Določitev oseb za organizacijo piknikov in prireditev v društvu

    Za organizacijo prireditev in piknikov v klubu sta predlagana Sandi Jugovic in Luka Frelih, onadva tudi določita osebe za pomoč pri organizaciji prireditev

    Sklep 4: Za organiziranje prireditev in piknikov sta bila potrjena Sandi Jugovic in Luka Frelih

    2.5 Pikniki in prireditve v letu 2011

    Predstavljen je bil plan piknikov in prireditev za leto 2011, in sicer:
    – piknik, Zminec-14.maj
    – piknik (zaključek kolesarske sezone GP-ja),
    – piknik (novoletni), december, za katerega se po dogovoru prestavi na Stari vrh.

    Sklep 5: Občni zbor je potrdil predlagane prireditve in piknike v sezoni 2011

    3. Organizacija rund

    3.1 Določitev vodij rund

    Predlagani kandidati za vodje rund so bili: Luka Frelih, Jože Kordiš, Sandi Jugovic, Uroš Selak

    Vodje rund so zadolženi za:
    – izvedbo treninga; pred treningom razložijo traso runde in način vožnje,
    – razdelijo kolesarje v skupine,
    – skrbijo za red in disciplino; lahko izključijo kolesarje, ki se ne držijo klubskih predpisov,
    – svetujejo in pomagajo novim članom, članicam
    – so odgovorni za svojo skupino.

    Sklep 6: Občni zbor je soglasno sprejel vodje rund za leto 2011

    3.2 Kako bodo potekale runde (ogrevanje, ravnine, klanci,razpeljevanje…)

    – Pričetek rund aprila, ob torkih in četrtkih, vikendi po dogovoru
    – Zbirno mesto rund nova lokacija (NA ŠTENGAH)
    – Runde so vedno določene v naprej, plan se ne spreminja (runde so označene na internetu)
    – Vodja runde začne z ogrevanjem ( cca. 10min.) in določi nadaljevalni tempo,minutne smene…
    – Največje število kolesarjev v grupi je 7 ( 8 pomeni 2 x 4, 10 je 2×5…..)
    – 2 kolesarja nikoli vzporedno (prenevarno)
    – V primeru dveh skupin na rundi se formira hitrejša in počasnejša grupa, ki odpeljeta enako traso z razliko v tempu,
    če je grupa samo ena se prilagodi šibkejšim kolesarjem
    – V Brodeh leteči start (označeno pri Izi) in VAREN zaključni šprint na zminškem klancu
    – Kolokine runde so organizirane samo za člane ŠD KOLOKA
    – Zlate runde (loški vzponi, Alpe,Vršič-Mangart, Loka-Vršič-Loka, Šajdna, Učka…)

    Sklep 7: Predlagan potek rund je bil sprejet soglasno, s poudarkom, da so Kolokinih rundah lahko prisotni samo člani kluba

    3.3. Spremljanje tekočega dogajanja (kdaj in kje se pričnejo) vse informacije dobite na spletni strani oz.forumu.

    Glede plana rund, oziroma obveščanja o rundah na spletni strani je bilo kar nekaj diskusij med člani občnega zbora, tako da smo prišli do enotne odločitve, in sicer:
    Plan in potek torkovih in četrtkovih rund bo od začetka aprila na prvi strani spletne strani (za plan tras zadolžen Jože Kordiš), na kateri bo možno spremljati potek rund za mesec vnaprej. Za soboto ali nedeljo pa velja »po dogovoru«, oziroma je odprta nova ikona »povabilo na rundo«, kjer lahko predlagate rundo in se zainteresirani vpišejo za udeležbo.

    Sklep 7: Občni zbor je potrdil odločitve glede spremljanja rund na spletni strani

    3.4. Varnost (obvezno nošenje čelade)

    Predsednik kluba je poudaril kako pomembna je varnost, predvsem ko gre za vožnjo v skupini, oziroma v klubu. Samoumevno naj bi bilo, da vsak član nosi zaščitno čelado, zato smo prešli na predlog za glasovanje, da je na Kolokinih rundah čelada obvezna.

    Sklep 8: Občni zbor je potrdil predlog obveznega nošenja čelade na rundah.

    4. Aktivnosti v letu 2011

    Priprave Dalmacija

    Pavle Pečelin je predstavil podrobnosti priprav v Dalmaciji ter opozoril, da je potrebno urediti skupinsko nezgodno zavarovanje za vse prisotne na pripravah za čas bivanja. Po pregledu ponudb bo na mail posredoval potrebne podatke za prijavo. Dodal je tudi, da če ima še kdo željo, da se nam pridruži, je v hotelu še prostor, vendar si mora sam urediti prevoz oseb in koles.
    Za ostale podrobnosti in vprašanja glede priprav je na forumu odprta tema: PRIPRAVE DALMACIJA- -DEBATA. Tam bodo predstavljene tudi predvidene trase rund in grupe kolesarjev. Opozorjeno je tudi bilo, da naj vsak udeleženec poskrbi za rezervne dele koles (zračnice, rezervne felge…) ter energijske ploščice, napitke, bidone, poživi….

    Izlet Brijoni

    V organizaciji Sandija Jugovica in Uroša Selaka, se v juniju izvede kolesarjenje iz Škofje Loke do Fažane. Štart bo v soboto, povratek v nedeljo. Trasa bo malo spremenjena glede na lansko leto. V igri bo ponovno lovorika za »Kralja viadukta«. Kolesarski vikend bo organiziran samo za kolesarje. Ostale podrobnosti bodo objavljene na spletni strani.

    Izlet Pag

    V septembru je planiran kolesarski vikend na Pagu v organizaciji Martina Bogataja. Kolesarjenje iz Škofje Loke do Paga…, več na spletni strani septembra.

    Enodnevni izleti

    Izražena je bila tudi želja, da v prihajajoči sezoni prekolesarimo nekaj znamenitih kolesarskih prelazov oziroma poti. Med najbolj znanimi so Zoncolan ( Italija), Glosglockner ( Avstrija ), in pa seveda Dolomiti. To bi bile ture za dan ali krajši vikend o katerih se bomo tokom leta dogovarjali o njihovi izvedbi.

    Tekme

    Glede tekem je bila izražena želja predsednika, da se jih člani kluba udeležujemo v čim večjem številu in s tem poleg druženja in tekmovanja promoviramo ŠD KOLOKA.

    Da bi se v letošnjem letu povečala udeležba na kolesarskih tekmovanjih in prireditvah je bil dan predlog, da se povrne štartnina tistim članom kluba, ki se na tekmi v svoji kategoriji uvrstijo med prve tri. To velja tudi za tekaške prireditve, tek na smučeh, triatlon.
    Uroš Selak in predsednik Ožbej Križnar sta predstavila možnost sodelovanja z Intersportom v smislu sponzoriranja, kar bi za naš klub pomenilo ugodnosti pri štartninah na dveh kolesarskih prireditvah ( maraton Alpe in Dirko na Vršič) ter na Ljubljanskem maratonu (tek). Pogoj za takšno sodelovanje bi bil, da se člani kluba na teh tekmah prijavijo kot Intersport-Koloka.
    Predlog o plačevanju štartnin in sodelovanje z Intersportom sta bila dana na glasovanje.

    Sklep 9: Občni zbor je soglasno predlog o plačevanju štartnin ter sodelovanju z Intersportom.

    GP KOLOKA

    Za interno tekmo GP KOLOKA, kolesarsko dirko do Naceta, so bili dani naslednji predlogi oziroma pravila:

    – dirka je vsak prvi četrtek v mesecu, začetek v aprilu in konec v septembru, ko sledi še »finalni GP« konec meseca,
    – tekme so v vsakem vremenu,
    – v točkovanje GP-ja se bodo letos šteli še maraton Alpe, dirka na Vršič, maraton Franja in dirka na Krvavec,
    – v točkovanje tekaškega GP-ja se letos šteje tudi Ljubljanski maraton,
    – točkujejo se vse tekme, po sistemu iz lanskega leta,
    – na internih tekmah ni več skupnega ogrevanja, ogreje se vsak sam, štartamo izpred zbornega mesta “Na Štengah”, v skupinski vožnji do “Pahovca”, nato sledi leteči štart,
    – na tekmah GP-ja lahko tekmujejo, oziroma dobijo točke, samo člani ŠD KOLOKA, ki imajo plačano članarino za tekoče leto.
    – vodilni v seštevku bo letos nosil rumeno majico kluba; na prvi tekmi je to zmagovalec lanske sezone

    Sklep 10: Občni zbor je soglasno sprejel predstavljene predloge in pravila GP KOLOKA

    5. Razno

    Pod točko razno je predsednik kluba predstavil ugodnosti klubske kartice ŠD KOLOKA, s katero lahko uveljavljamo ugodnosti v kolesarski trgovini AS ART v Trbojah in trgovini SIMPTOM iz Škofje Loke. Ugodnosti bodo naknadno predstavljene na spletni strani.

    Govora je bilo tudi o kolesarskih licencah za leto 2011, vendar se po razpravi ni nihče odločil da bi vzel licenco.

    Glede ženske ekipe Koloke za letošnje leto, je bil dan predlog, da se po pripravah v Dalmaciji ugotovi koliko je interesa in se nato sprejme odločitev glede formiranja ženske ekipe.

    Zapisnikar:
    Uroš Selak

    Predsednik ŠD KOLOKA
    Ožbej Križnar

    Overovitelja zapisnika:
    Luka Frelih
    Izidor Prevodnik

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.